Songs of those days

  • "In The Aeroplane Over The Sea" - Neutral Milk Hotel
  • "Holiday In Spain" - Counting Crows
  • "Travelling Light" - Tindersticks
  • "Fly Around My Pretty Little Miss" - Built To Spill
  • "8 AM Departure" - The Perishers

onsdag 24 oktober 2007

The arrival

In the aeroplane, over the sea, and here we are!
På ett trevligt hostel i en helt ny stad. Allt är spanskt, och jag känner igen det lite från Barcelona. Mysiga gatorna. Värmen. Myllret och livet mitt i natten.
Vi valde en gata och en riktning, med enda målet - mat. Hamnade i gaykvarteren och hittade pastabar med övertrevlig glad spanjor. Och jag hann lära mig "vad kostar - quanto sale" och "var ligger - dono est". Eller typ nåt sånt, kanske.
Jaja. Det enda jag vill säga är väl egentligen fy satan vad SKOJ det är att vara här!!!

A car, a plane. smelly feet behind my back. But I had Lisa beside me so the stench of cheasy cheese became a mental white mysk. Getting underground tickets is complex, understanding the underground is a bit strange, but as a team we solved the mysteries.

Happy people, gay people. Walking around amazing new tiny back streets. Pasta, beer and a hard working boy. Talking about stuff and finding our way home.

Right now I am typing this blog, Lisa is beside me half asleep or right awake. We are sharing a vending-machine beer and chocolate.

I am a bit tired, some bodies are sleeping in the beds we had decided where ours and I am pleased with my life!

Klockan är 02.43, och såhär sent är nätet vi når för kasst för att ladda upp foto. Kommer imorgon.
Termometern jag ser där ute i busskuren visar 18,5 grader, nice.
Vi är utkörda från hostelets allmäna utrymmen och nu blir det sova, buenas noche!

Inga kommentarer: